marți, 29 aprilie 2014

Review DIOR ADDICT Lip Maximizer (Collagen Activ Lipgloss)

Hello, Frumoaselor! 

Astăzi, m-am gândit să vă vorbesc despre un produs care se află pe wish-list-ul meu și pe care am avut ocazia doar să îl testez și de al cărui rezultate am rămas plăcut impresionată. Ei bine, așa cum deja v-ați dat seama din titlu, este vorba despre DIOR ADDICT Lip Maximizer (Collagen Activ Lipgloss)

De ce am așteptat atât de mult să îmi cumpăr un produs de ale cărui rezultate am fost mulțumită? Simplu. Prețul, care nu este tocmai mic. Însă după a discuție amănunțită despre beauty cu fetele, la cafea, am ajuns la concluzia că voi investi în acest produs. L-am găsit la un preț avantajos, comparativ cu alte părți, pe CăpșunaNET.

Despre ambalaj, am să vă spun câteva impresii, după atenta cercetare într-un magazin specializat. Ambalajul este tipic luciurilor de buze Dior - un recipient dreptunghiular, cu finisări luxoase și cu capac stilizat  în stil propriu (stilizare pe care o regăsim și la gama de rujuri Dior, de asemenea). Aspectul pozitiv este în primul rând dimensiunea, fiind ideal pentru geantă sau portfard, dar și calitatea ambalajului (acesta nu va crăpa în urma unui șoc mai puternic și nu îți va umple geanta și telefonul de luciu de buze).


Pensula aplicatoare furnizează cantitatea optimă de produs dintr-o singură aplicarea. Textura este ușor densă, bogată. la câteva secunde de la aplicarea pe buze, vei simți mici senzații înțepătoare, și odată cu acestea vei vedea și primele efecte - volum incredibil pentru buzele tale (bine, acestea nu vor arăta ca după niște injecții cu botox, evident, însă vor avea un volum sporit, vizibil și , totodată, un aspect natural). Aspectul super pozitiv este faptul că pe lângă volumul oferit  buzelor, acest luciu de buze le și hidratează. Ca toate produsele Dior similare, și acesta persistă pe buze ore îndelungate. Vă dați seama? ore întregi cu buze mai pline, mai sexy și fără un aspect artificial.

Aaaa, și încă ceva - aroma delicată de vanilie și mentă va deveni un alt motiv pentru care sigur te vei îndrăgosti de acest produs odată ce îl vei încerca. Ca să nu mai spunem faptul că și unele dintre starurile de la Hollywood recurg la acest produs ca și truc imediat pentru buze mai senzuale.

Până data viitoare,
Rămâneți Mereu Frumoase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu