marți, 3 iunie 2014

Review Shiseido Ruj Neo

Bună, Frumoaselor!!!

Mă bucur să vă revăd - a trecut ceva timp de la ultima postare, însă mi-am rezervat câteva zile doar pentru relaxare.

Mă întorc cu un review despre un produs de machiaj de la Shiseido numai bun pentru vara ce tocmai a început, și anume Maquillage Ruj Esență Fermecătoare Neo - nuanța aleasă de mine fiind BE721.




Acesta este un produs relativ nou al companiei Shiseido. Ambalajul amintește de o mică bijuterie pe care orice fată și-ar dori-o în geantă și, prin accentele sale aurii strălucitoare, sugerează prețiozitate, exact precum o piese de bijuterie.

Vorbim aici despre un ruj cu textură de luciu de buze, ceea ce îl face foarte ușor de aplicat. Aplicatorul, cu două fețe, oferă cantitatea optimă de produs - nici prea mult, nici prea puțin, lăsând la aprecierea utilizatoarei dacă dorește să aplice straturi suplimentare. Rezistența culorii și a strălucirii pe buze este de ore îndelungate. Un alt plus este dat de faptul că acest ”ruj” nu oferă buzelor doar un colorit frumos, ci și volum, făcându-le mai sexy și seducătoare.

În ceea ce mă privește, vara, buzele mele au tendința să se usuce, mai ales în zilele călduroase, așa că un ruj de buze ultra-hrănitor și hidratant mi se pare o alegere înțeleaptă. Ce este și mai spectaculos la acest produs cosmetic marca Shiseido este faptul că este îmbogățit cu un ser tratament pentru buze, plus agenți hidratanți precum colagen solubil, acid hialuronic și glicerină. Nu este un simplu produs cosmetic ce hidratează buzele, acesta și reține hidratarea. Rujul Maquillage de la Shiseido îmbracă buzele uscate într-o peliculă precum o mască, pentru a menține volumul buzelor ore îndelungate.

Culoarea aleasă de mine, BE721, se înscrie în spectrul culorilor neutre, care se asortează oricărui stil, oricărei ținute și oricărui eveniment. Este genul de produs pe care îmi place să îl am în permanență în geantă pentru orice eventualitate - el mă scoate din încurcătură ori de câte ori plec de acasă în grabă și nu îmi definitivez machiajul. Și chiar dacă nu am neapărată nevoie de un look super finisat, îl aplic pentru proprietățile sale hidratante și pentru faptul că lasă buzele moi și catifelate.

Voi ce preferințe aveți în privința produselor pentru buze?

Până data viitoare, 

Rămâneți Mereu Frumoase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu