joi, 5 iunie 2014

Ritualul de Frumusețe - Review Demachiant și Tonic Hidratante de la Elizabeth Arden

Bună, Frumoaselor!

Într-o postare trecută vă vorbeam despre crema hidratantă Visible Difference de la Elizabeth Arden, despre rezultatele sale minunate și despre decizia mea de a încerca și a alte produse din această gamă. Zis și făcut :)

În urmă cu ceva timp mi-am comandat Demachiantul Hidratant Delicat (pentru ten uscat) și Tonicul Hidratant Delicat (pentru ten uscat), ambele din gama Visible Difference de la Elizabeth Arden. Le-am găsit pe amândouă la un preț foarte bun pe CăpșunaNET - bine, trebuie să recunosc faptul că la momentul plasării comenzii am beneficiat și de o ofertă în curs de desfășurare la momentul respectiv, bucurându-mă astfel de o reducere suplimentară.

Dar haideți să vă povestesc despre aceste două produse, pe care le-am achiziționat pentru a-mi întregi ritualul de frumusețe.

Fiind posesoarea unui ten uscat, pentru mine nu este suficientă doar folosirea unei creme hidratante - și produsele destinate îndepărtării machiajului trebuie să se înscrie în aceeași categorie.



 Sunt adepta demachiantelor cremoase, iar din acest punct de vedere Demachiantul Hidratant Visible Difference s-a dovedit tocmai potrivit. Are în componență fulgi de ovăz coloidal, care oferă un efect de exfoliere delicată în timpul procesului de demachiere - prin eliminarea stratului de celule moarte odată cu machiajul, se evită și dobândirea unui aspect tern al pielii. Nu vorbim aici de un gomaj puternic, ci de o exfoliere suficient de delicată pentru a lăsa în urmă un ten catifelat. Având în componență Glicerină și Sodiu PCA, Demachiantul Visible Difference hidratează și menține pielea hidratată. Pulberea fină de proteine de ovăz calmează pielea.

Este un produs sigur pentru ten - nu va cauza iritații sau alergii, acesta fiind testat clinic și dermatologic. Elimină în profunzime praful, impuritățile și machiajul cu ajutorul formulei sale despre care am vorbit puțin mai sus, cât și datorită modului de utilizare. Demachiantul Visible Difference se aplică pe fața umedă și se masează cu mișcări circulare - sunt convinsă de faptul că rezultatele vă vor mulțumi.

Însă nici un ritual de demachiere nu este complet fără utilizarea unui tonic după demachiant.


Evident că eu am ales un produs tot din gama Visible Difference și destinat, bineînțeles, tenului uscat. 
În primul rând, am apreciat grija creatorilor acestui Tonic Hidratant Delicat de la Elizabeth Arden, care nu au inclus alcool în componența sa - este cunoscut faptul că alcoolul usucă pielea. Din contră, are în componența sa alantoină, ingredient care calmează, revigorează tenul și reține hidratarea. Mentolul oferă o senzație plăcută răcoritoare și împrospătantă.

Tonicul Visible Difference contribuie și el la eliminarea celulelor moarte și a al celor care cauzează apariția aspectului tern, venind, bineînțeles, în completarea demachiantului amintit mai sus. Ambele lasă pielea calmată, suplă, netedă și sănătoasă, și o pregătesc pentru aplicarea cremei hidratante Visible Difference și pentru absorbția tuturor beneficiilor pe care aceasta le oferă.

Verdict: DA!!! clar și răspicat. Dacă ai tenul uscat, gama Visible Difference este soluția optimă.  Produsele chiar se ridică la înălțimea promisiunii făcute, iar după un timp de utilizare regulată vei vedea o diferență vizibilă - un ten hrănit, hidratat, împrospătat și, mai presus de toate, sănătos.

Sper că informațiile pe care vi le-am oferit să vă fie utile.

Până data viitoare,
Rămâneți Mereu Frumoase


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu