vineri, 25 septembrie 2015

BlowPro: Produse pentru îngrijirea părului tratat termic


Bună Frumoaselor,



Vreți păr frumos? Este timpul pentru BlowPro!



Compania BlowPro a fost creată în 2008, fiind singura linie cu produse pentru îngrijirea părului ce oferă cele mai deosebite și bune rezultate pentru uscarea termică a părului. Blow este marca devotată artei uscării termice. Filosofia ei se regăsește în ideea că fiecare femeie nu doar că arată mult mai bine având părul aranjat ci se și simte minunat.



Vă invit să încercați:


Hydra Quench Şampon Zilnic Hidratant


Am cumpărat acest șampon după un tratament cu cheratină pentru părul meu ondulat. A funcționat și nu mi-a uscat părul asa cum au facut alte șampoane fără sulfați. Imi place pentru că atunci când imi întind părul, el rămâne drept pentru mai mult timp :).




Imi place acest balsam! Are textură ușoară, folosesc o cantitate potrivită la fiecare spălare. Îl folosesc de 5 luni și mă declar foarte mulțumită,


Când vreau să-mi definesc buclele, folosesc această loțiune ce miroase foarte curat și proaspăt, lăsându-mi părul cu textură naturală și nelipicioasă. O recomand cu încredere! Imi plac foarte mult produsele din linia BlowPro!


Până data viitoare, rămâneți Mereu Frumoase!

Am cumpărat de pe: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu