vineri, 4 septembrie 2015

PEVONIA BOTANICA - INGREDIENTE NATURALE CU REZULTATE PROFESIONALE


Bună Frumoaselor,





Pevonia Botanica este liderul mondial în îngrijirea pielii.
Să descoperim împreună Pevonia Botanica!



După o zi plină la serviciu.....
Relaxarea...v-ar prinde bine Frumoaselor!





Pevonia Botanica este cel mai bine caracterizată ca fiind îngrijire tip spa bazată pe botanică având elemente medicale. Linia este largă, cu produse potrivite pentru orice tip de piele și situație deosebită. 
Înainte de a se concentra pe rezultate medicale în dezvoltarea și promovarea produselor sale, Pevonia Botanica tinde să scoată în evidență "starea bună de sănătate" prin formulele pe care le conțin ingredientele naturale și eficiente. Asta nu înseamnă că produsele nu au beneficii medicale. Este simplu de înțeles că rezultatele preced experiența de a încerca produsele - acasă, în salon sau la spa.



Săpun Exfoliant din Alge de Mare

 Săpun Exfoliant din Alge de Mare
Wow! Imi place foarte mult acest săpun! Curăță atât de bine pielea și o masează în timpul fiecărui duș, stimulând circulația și reducând acumulările de celulită. Conține extract de cafea verde, kola, centella asiatica și elastină. Pielea va rămâne mai elastică, fără semne de îmbătrânire.



Cremă pentru Fermitate cu Elastină Marină


 Cremă pentru Fermitate cu Elastină Marină
Această cremă miroase fantastic! Îmi place că-mi face pielea frumoasă și hidratantă! Mi s-au redus ridurile iar porii mei arată minunat acum, Recomand! 




Loţiune Hidratantă de Corp pentru Menţinere


 Loţiune Hidratantă de Corp pentru Menţinere  Scrie O Recenzie

La spa, am încercat Pevonia Botanica, Ligne Nymphea. Mi-a plăcut mult senzația pe piele, parfumul proaspăt și curat. Mi-am cumpărat-o și eu de pe StrawberryNet. E la reducere acum iar flaconul e mare, 200 ml.

Vă doresc ca zorii dimineții să fie la fel de proaspeți ca senzația acestei loțiuni!

Rămâneți Mereu Frumoase!

Aceste produse le găsim pe: 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu