vineri, 4 septembrie 2015

PRODUCT OVERVIEW - PARFUMURILE STELLA MCCARTNEY


Bună frumoaselor,

http://ro.strawberrynet.com/main.aspx?gclid=CjwKEAjwgqWvBRC2kajZjqeOn0oSJADqBi-loT8qrxh0OdwzPrAAQGknh0OtsaYxzBO_MycIPs7-ahoCEb_w_wcB


Azi vom descoperi impreună marca cu stil și personalitate Stella McCartney!



Cunoscută ca fiind dorită și gata de purtat, Stella McCartney e o marcă modernă în ceea ce privește stilul de viață. Colecțiile includ accesorii gata-făcute pentru femei, lenjerie, parfumuri, Stella McCartney pentru copii și adidași Stella McCartney.



Trebuie neapărat să împart cu voi cele 2 parfumuri încercate de mine, marca Stella McCartney. So, here they come:


Primul este un parfum delicat, senzual și seducător potrivit ținutelor de seară și zi, pentru doamnele elegante și pretențioase:  Stella Apă de Parfum Spray cu note de trandafir, mandarină și chihlimbar într-o combinație unică. Este mi-nu-nat!


 Stella Apă de Parfum Spray

Al doilea parfum pe care l-am achizitionat în urmă cu câteva luni este  Stella Apă de Toaletă Spray. Are buchet fructat și dulce. Îmi place că mă face să mă simt deosebită de fiecare dată cănd îl port!

 Stella Apă de Toaletă Spray

Acest brand se potrivește femeilor moderne, mereu ocupate dar preocupate de senzualitate și prospețime.

Până data viitoare, rămâneți Mereu Frumoase!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu