luni, 19 mai 2014

Ne pregătim pentru vară??? Review: Lapte Auto-Bronzant pentru Corp de la Estee Lauder

Bună, Frumoaselor!!!





Cum vara deja bate la ușă, primăvara nu a fost prea darnică în zile însorite și temperaturi crescute, iar nou nu prea ne dorim să îmbrăcăm rochițele cu bretele și spate decoltat fără să fi fost mângâiate de soare în prealabil....

Soluția? Solarul (pentru unele doritoare), sau, calea mai sănătoasă pentru piele - loțiunea auto-bronzantă. Exact despre asta m-am hotărât să vă vorbesc astăzi, mai ales că mă regăsesc complet în situația descrisă mai sus - sâmbătă trebuie să particip la nunta unei bune prietene, rochia pe care o voi purta are un generos decolteu la spate, iar nuanța pielii mele este ca proaspăt ieșită din iarnă :(. Fiind o persoană prevăzătoare, mi-am comandat din timp Laptele Auto-Bronzant pentru Corp Bronze Goddess Golden Perfection de la Estee Lauder. Este un produs la care am mai apelat în trecut și care m-a salvat în situații similare, transformându-mi pielea în (așa cum spune și denumirea) - perfecțiune aurie.


De data aceasta l-am comandat de pe CăpșunaNET, unde l-am găsit la un preț accesibil, alături de alte produse despre care vă voi vorbi în postări viitoare.

Recipientul - de culoare brun-roșcat, cu un capac auriu - care te poartă cu gândul la o zeiță estivală, conține 150 ml de lapte auto-bronzant, cu o textură fluidă lejeră, care se absoarbe cu rapiditate în piele.



Un sfat de care trebuie să țineți cont ori de câte ori aplicați un auto-bronzant (acesta, sau altă alegere) - este OBLIGATORIE exfolierea în prealabil. Asta dacă nu vreți să vă treziți cu porțiuni de piele uscată cu o coloratură mai intensă, care, per total, vă pot crea un aspect de dalmațian sau, mai rău, de persoană certată cu dușul.

OK, dacă ați îndepărtat stratul de celule moarte, nu veți avea parte de nici un fel de probleme. Loțiunea auto-bronzantă mătăsoasă Estee Lauder alunecă și se întinde ușor și uniform pe piele. Imediat după aplicare, nu vă veți putea da seama de rezultat. În scurt timp, culoarea se ajustează și se perfecționează, creând, în mai puțin de o oră, un bronz auriu cu aspect natural. Mie mi se pare acesta un aspect foarte important deoarece nu sunt puține acele autobronzante care creează bronzul vizibil artificial. În cazul de față, culoarea se intensifică odată cu repetarea utilizărilor.

Estee Lauder Bronze Goddess Golden Perfection nu doar oferă o culoare frumoasă pielii, dar o și hrănește, având o formulă cu extract nutritiv de fructe, de flori de iasomie și de narcisă. Include în compoziția sa și ulei de nucă de cocos, precum și nectar de caise, oferind pielii un aspect sănătos, luminos. Aroma sa exotică te poartă cu gândul la vacanță, concediu, plimbări pe faleză și la albastrul infinit al mării.

Eu una abia aștept să mă bucur din nou de rezultatele acestui auto-bronzant. Sper că review-ul meu să vă fie util.

Până data viitoare,
Rămâneți Mereu Frumoase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu