joi, 8 mai 2014

Review Ulei Versatil de Înfrumuseţare Kerastase Elixir Ultime Oleo-Complexe

Bună, Frumoaselor!

Astăzi m-am hotărât să vă vorbesc despre un alt produs foarte eficient pentru păr, și anume Kerastase Elixir Ultime Oleo-Complexe Ulei Versatil de Înfrumuseţare.


Am făcut cunoștință cu acest ulei pentru păr de la Kerastase în urmă cu ceva timp, când o prietenă mi l-a făcut cadou, la întoarcerea dintr-o vacanță în străinătate. La momentul respectiv, citisem și auzisem nenumărate păreri pozitive despre produsele de îngrijire Kerastase, însă nu mă încumetasem să îmi achiziționez ceva datorită prețului nu tocmai mic. Așadar, cadoul primit a fost mai mult decât bine-venit.
Azi am decis să scriu despre el pentru că l-am găsit la super preț aici și am și acționat în acest sens - deja am plasat comanda pentru că este o ocazie cu care nu știu când mă voi mai întâlni.

Revenind la produs :) Acesta este un ulei pentru păr sau, mai bine spus, un tratament multi-funcțional pentru înfrumusețarea podoabei capilare. Îngrijește, catifelează și netezește părul, în timp ce îi oferă un plus de strălucire. Conține un complex de patru uleiuri prețioase, hrănitoare, și anume: ulei de porumb, ulei de pracaxi, ulei de de camelie și de argan, acesta din urmă fiind considerat aurul Marocului pentru multiplele sale beneficii, atât pentru piele (acțiune antirid, hrănire), cât și pentru păr (hrănire, hidratare). 



Elixirul Kerastase (pe scurt spus) are o consistență foarte fluidă și un parfum cald, de ambră și vanilie, care îți lasă părul mătăsos și strălucitor (de sănătate, bineînțeles). Nu conține silicon și se absoarbe rapid în firul de păr, fără să îl încarce, ceea ce este mai mult ca perfect.

De ce poate fi considerat un produs multi-funcțional? Simplu! Poate fi utilizat ca tratament pre-șamponare pentru hrănire intensă. Poate fi aplicat după spălarea părului, pe părul șters cu prosopul, ca balsam fără clătire, pentru hidratare în profunzime. 

O altă utilizare a sa este aceea de protector termic pentru stilizarea la cald.  În acest caz, se aplică produsul de la jumătatea firului de păr până la vârfuri și se stilizează părul în mod obișnuit. Hidratează, protejează și sporește strălucirea părului.

Mai puteți folosi acest ulei și ca produs de finisare pentru îmblânzirea firelor rebele. Este ideal de folosit și pentru retușuri necesare în timpul zilei, mai ales în cazul părului uscat și neascultător, care necesită extra control și hidratare pe parcursul zilei.

Toate aceste beneficii într-un singur produs! Nu ai cum să nu te îndrăgostești de el, mai ales că este potrivit tuturor tipurilor de păr. Sper ca acest review să vă fie util.

Până data viitoare,
Rămâneți Mereu Frumoase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu