joi, 1 mai 2014

Review Fond de Ten Clinique Anti Imperfecțiuni

Bună, Frumoaselor!

Dacă review-ul trecut v-am vorbit despre o cremă hidratantă care reprezintă un tratament eficient pentru ten, de data asta, m-am gândit să vă vorbesc despre un fond de ten, care este mai mult decât un simplu produs de machiaj, este și un tratament anti imperfecțiuni, și anume Clinique Anti Blemish Solutions.




Am intrat în contact cu acest fond de ten cu ceva ani în urmă și de atunci i-am rămas fidelă. Aveam nevoie de un produs care să aibă o putere de acoperire medie și care să fie rezistent la transfer. M-am dus la un magazin specializat, iar consiliera de acolo mi-a recomandat Clinique Anti Blemish Solution, acesta fiind un fond de ten creat pentru tenul gras sau pentru cel cu predispoziție acneică.

Nu pot spune că tenul meu suferă de acnee, dar la anumite intervale timp, mă trezesc cu câte o erupție de toată frumusețea, când mi-e lumea mai dragă. Spre surprinderea mea, în afara faptului că acest fond de ten se uniformizează și se îmbină perfect cu pielea, fără să creeze un aspect încărcat tenului, mai și tratează micile erupții, nu doar le maschează. Acest lucru se datorează faptului că produsul include ingrediente benefice tenului, destinate tratării coșurilor existente (și chiar a celor în fază incipientă).



Ambalajul nu vă va impresiona sau da pe spate pentru că nu este deloc spectaculos, din contră, este mai degrabă simplu. Însă are dimensiunile ideale pentru a fi purtat în portfard, într-o călătorie sau deplasare. Până la urmă, important este ceea ce se află în interior și ceea ce poate face.

Fondul de ten Clinique Anti Imperfecțiuni se menține intact întreaga zi, nemaifiind necesară reaplicarea, nici măcar pe zonele unde de obicei apare acea strălucire nedorită la câteva ore de la aplicarea machiajului (nas, bărbie, frunte).

Un alt aspect pozitiv este faptul că nu este necesară aplicarea unei cantități mari de produs pentru obținerea rezultatelor scontate, deci o sticluță de 30 ml, chiar dacă ar fi utilizată zilnic, ar trebui să țină în jur de 3 luni - 3 luni jumate.

Voi ce părere aveți? L-ați încercat? Sper ca acest review să fie util celor care încă nu au folosit acest produs, dar care ar avea nevoie de un fond de ten care să le ofere astfel de rezultate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu