miercuri, 7 mai 2014

REVIEW Cremă Hidratantă Clinique Moisture Surge Intense

Bună, Frumoaselor!

A trecut ceva vreme de la ultimul meu review, pe care, sper, că l-ați găsit a fi util. Astăzi m-am hotărât să vă vorbesc despre o altă cremă hidratantă, și anume despre Clinique Moisture Surge Intense.


Nu sunt neapărat o împătimită Clinique, însă produsele de la această firmă pe care le-am folosit/ încercat până acum, nu m-au nemulțumit sub nici o formă. Ceea ce mă încântă la creațiile Clinique este că acestea sunt dezvoltate cu aviz dermatologic, deci sunt gândite în așa fel încât să și hrănească pielea, nu doar să livreze rezultate frumoase și atât.

Acesta este și motivul pentru care, acum vreo 2-3 luni, când mi s-a terminat crema hidratantă, am decis să încerc o cremă Clinique. Tenul meu este unul uscat spre foarte uscat în lunile reci, când, dacă nu folosesc o cremă cu adevărat hidratantă, mi se formează porțiuni cu piele descuamată pe obraji și, credeți-mă, acestea nu dau foarte bine pentru machiaj. Soluția, în cazul meu nu este doar gomajul ci, așa cum spuneam, o hidratare foarte bună.

Deci, am ales Clinique Moisture Surge Intense. În cazul său, impresiile sunt puțin amestecate. Ambalajul cremei (într-un borcănaș) poate să nu fie pe placul tuturor. Știu persoane care preferă ambalarea sub formă de tub sau cu pompiță. Pe mine una nu m-a deranjat, însă am preferat să folosesc o spatulă pentru aplicare și să evit aplicarea directă cu degetele. Acest lucru îl recomand în cazul oricărei creme la borcan, pentru a evita deteriorarea și pierderea eficacității ingredientelor componente ale cremei.



Textura este de gel - cremă, ușoară, lejeră. Pielea este învăluită de un voal de hidratare propriu-zis. Pielea se simte împrospătată și capătă un aspect odihnit, de ten hrănit. În cazul meu, crema nu se absorbea tocmai rapid. Adică erau necesare cam 5 minute pentru absorbția completă (asta în cazul în care nu aplicam, din greșeală, puțin cam mult). Pentru machiaj (aplicarea pudrei) - nu a reprezentat cea mai bună bază de aplicare. Crema crea o peliculă protectoare, de hidratare pe piele, însă pudra nu mai adera cum trebuie și nu mai putea fi aplicată uniform. Aspectul pozitiv este faptul că într-adevăr hidratează așa cum promite. Eu foloseam această cremă și dimineața, și seara. Efectele pozitive asupra pielii s-au văzut. Însă, în aproximativ o lună am rămas fără :( Trăgând linie, cred că ar fi fost mai indicat să fi aplicat această cremă doar seara, înainte de culcare și să-i las timp întreaga noapte să acționeze și să pătrundă în straturile pielii.

Dacă o recomand, da, cu certitudine - efectele sunt vizibile. Însă, sugerez celor care o vor alege spre folosire să țină cont de cele expuse de mine în acest review vis-a-vis de aplicarea machiajului. Poate în ceea ce mă privește a fost vorba doar de un caz izolat :)

Voi ați folosit creme de îngrijirea pielii Clinique? Ce impresii v-au lăsat?

Până data viitoare,
Rămâneți Mereu Frumoase


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu