joi, 15 mai 2014

Review Luciu de Buze Dior Addict

Bună, Frumoaselor!

A trecut ceva timp de la ultimul review făcut, așa încât am considerat că este momentul pentru un come-back.
O ieșire seara în oraș cu fetele este ceea ce m-a inspirat pentru review-ul de astăzi, drept urmare am să vă vorbesc despre un produs foarte drag mie, pe numele său întreg Dior Addict Be Iconic Mirror Shine Volume & Care Gloss - Nr. 257 Venus :)


De fapt, povestea de dragoste dintre mine și acest luciu de buze a început prin intermediul unei prietene. la una din întâlnirile noastre ca fetele, nu puteam să îmi iau ochii de la luciul de buze al unei bune prietene, care avea niște sclipiri deosebite și care, în ciuda discuțiilor prelungite și al cafelelor consumate, rezistase cu stoicism pe buzele ei. Așa că am întrebat cum se numește produsul-minune, iar răspunsul nu a întârziat să apară. 

După o asemenea demonstrație de beauty, am luat cu asalt cel mai mare magazin de cosmetice din oraș și nu mică mi-a fost mirarea  când am văzut prețul ușor exorbitant, pentru un luciu de buze. (Prietena mea îl achiziționase din duty-free). Așa că după un research temeinic, l-am găsit la un preț mai acceptabil aici

Ambalajul este tipic rujurilor și produselor pentru buze, în general, de la Christian Dior - adică este simplu, elegant și realizat din materiale de calitate. Numele firmei este inscripționat cu litere embosate pe una din lateralele recipientului, iar inițialele CD apar pe partea superioară a capacului. Trebuie să mărturisesc faptul că, nu o dată, mi s-a întâmplat ca ambalajul luciului de buze să crape iar restul produselor din geantă (din imediata apropiere) să fie ”contaminate”, așa că am fost încântată să dau peste un recipient mai robust.



Dar ajunge cu detaliile despre ambalaj - să vorbim puțin despre produsul în sine. Acesta este disponibil într-o gamă foarte variată de culori, iar alegerea uneia singure se va dovedi a fi o misiune nu tocmai facilă. De asemenea,  Dior Addict Be Iconic... este disponibil în trei variante de finisări - strălucitoare, perlată sau culoare pură. Eu am optat pentru prima variantă și nu regret nici o secundă. Are inserate niște particule sclipitoare minuscule care furnizează o strălucire exemplară buzelor, însă departe de a fi kitsch-oasă. În lumina soarelui, particulele respective emit sclipiri scânteietoare. Este de ajuns să încercați o dată - vă veți îndrăgosti de acest produs pentru totdeauna.

Hidratează și netezește instantaneu buzelor. Textura este fluidă, însă nelipicioasă, ceea ce mie mi se pare un aspect important. Persistă pe buze ore îndelungate - un alt aspect pro pentru un luciu de buze. Datorită micro-particulelor inserate și a faptului că la aplicare umple liniile fine ale buzelor, creează, totodată, și un efect de volum. Nu veți căpăta buzele Angelinei Jolie, însă vă veți bucura de buze mai sexy.

Culoarea aleasă de mine este Nr. 257 - Venus. Imaginea de mai sus nu reflectă foarte bine nuanța sa , care este, mai de grabă, un roz trandafiriu mediu. Este genul de culoare pe care o poți purta la orice oră din zi și care va completa cu succes orice tip de machiaj.

Voi ați încercat un luciu de buze din gama aceasta? Dacă da, cum vi s-a părut? Dacă nu, ați încerca?

Pe data viitoare,
Mereu Frumoase




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu