vineri, 9 mai 2014

Review Carolina Herrera CH Sublime

Bună, Frumoaselor!

Astăzi m-am hotărât să vă vorbesc despre un parfum - o descoperire destul de recentă - care m-a cucerit cu aroma sa și care reprezintă cea mai nouă achiziție a în materie de creații olfactive, și anume CH Sublime de la Carolina Herrera.


Este un parfum cu care am făcut cunoștință întâmplător, prin intermediul unui tester. Prima întâlnire a fost un succes, în sensul că mi-a plăcut ceea ca am simțit. Știu...îmi veți spune că testerele sunt în așa fel create pentru a te cuceri și a te convinge să cumperi, în cele din urmă, parfumul. Da, e adevărat, testerele sunt o versiune îmbunătățită (în sensul persistenței, mai ales) a parfumului în sine, însă nu sunt departe de adevăr.

În fine, în cele din urmă m-am decis - acesta va fi noul meu parfum pentru sezonul care urmează. Cel mai bun preț la care am găsit CH Sublime este aici.



Și acum câte ceva despre parfum...

Iată descrierea parfumului, așa cum apare ea pe site-ul oficial Carolina Herrera:

”Esența femeii CH Eau de Parfum Sublime este o combinație de senzualitate și spontaneitate. Ea este veselă, amuzantă și încântătoare, carismatică și ușor misterioasă, ceea ce o face și mai interesantă, specială și irezistibilă”



Cutia parfumului nu trădează sub nici o formă forma și design-ul sticluței. Poate doar fundița mov și inițialele ”C H” aurii, însă departe de mine gândul că sticluța în sine ar putea fi atât de drăguță și elegantă.

Din punctul meu de vedere, creatorii acestui parfum au avut în vedere chiar și cele mai mici detalii, care pot face diferența. Nuanțele de auriu și mov alese sunt foarte bine coordonate, fără să creeze un contrast izbitor. Ca să nu mai vorbim de combinația de texturi: materialul textil din care este realizată fundița, pielea ecologică de reptilă care îmbracă sticluța și inițialele aurii metalice - totul se completează perfect!



Cât despre notele parfumului CH Sublime... acesta este, fără doar și poate, un parfum floral creat pentru femeile contemporane. Așa cum se menționează și pe site-ul oficial Carolina Herrera ”Acest parfum recreează trăsăturile și calitățile femeii CH Eau de Parfum Sublime. O femeie sofisticată, feminină, senzuală, pasională și cu simțul umorului”  

Notele înalte de bergamotă și floarea pasiunii creionează caracterul proaspăt și exotic la CH Sublime. Risipindu-se, ele lasă loc acordurilor florale de trandafir și orhidee (ce poate fi mai frumos?). Parfumul se încheie cu note de bază de paciuli, mușchi, piele și ambră. Este o creație a parfumierilor potrivită oricărei ocazii.

Dacă sunteți iubitoare de parfumuri florale, CH Sublime nu vă va dezamăgi - vi-l recomand cu tărie :)

Voi ați avut ocazia să îl testați? Dacă da, cum vi s-a părut?

Cu drag,
Mereu Frumoase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu