vineri, 2 mai 2014

Review - JOICO K-Pak Deep- Reconstructor Lichid - Pentru Păr Fin / Deteriorat

Bună, Frumoaselor!

M-am gândit că a venit momentul să vorbesc și despre un produs de îngrijirea părului, dacă până acum m-am concentrat numai asupra celor de machiaj și de îngrijirea pielii.

Așa că azi vă voi vorbi despre un produs pe care l-am descoperit în urmă cu 3 ani, când mă aflam departe de casă, dar de ale cărui efecte minunate nu mă mai satur - JOICO K-Pak Deep- Reconstructor Lichid.



Aflându-mă peste hotare, l-am achiziționat, în primă instanță, undeva în jur de 20$ - ceea ce mi s-a părut un preț ok pentru un produs de îngrijire profi. Întoarsă în țară și, în cele din urmă, rămasă și fără produs, am răscolit internetul pentru a-l găsi la un preț rezonabil - în cele din urmă am reușit, pe CăpșunaNet.

Dar haideți să vă spun câte ceva despre produsul în sine:


Acesta este vechiul ambalaj (forma sub care eu încă îl am) - trebuie să menționez, din start, că este un produs foarte durabil. Îl am de imediat un an și încă nu s-a terminat, în condițiile în care îl utilizez de 2 ori pe săptămână. (am părul de lungime medie).

Buuun, deci părul meu nu este cea mai mare minune a naturii - în sensul că este fin, fragil, foarte sensibil și necesită îngrijire specială, mai ales că îl și vopsesc. Vârfurile sunt în general uscate și este predispus la rupere (casare, mai degrabă).

Fiind înzestrată de la natură cu o asemenea podoabă capilară, pentru mine, cel puțin, acest produs a reprezentat elixirul magic. Are o formulă lichidă foarte lejeră, care nu încarcă părul. Este un tratament fără clătire, care se aplică pe părul umed, șters cu prosopul în prealabil.

Cei care au creat, afirmă că acest produs reface nivelul amino acizilor pierduți, părul deteriorat, prin umplerea porțiunilor afectate ale cuticulei. Părul fin, fragil și lipsit de viață, care se rupe cu ușurință, care se decolorează cu ușurință și nu răspunde produselor de styling (datorită leziunilor chimice, termice și ambientale) își va redobândi vitalitatea, rezistența, strălucirea și elasticitatea.

În cazul meu, rezultatele au fost pe măsura promisiunilor. Poate și datorită faptului că Reconstructorul Lichid Joico K-Pak include 19 amino acizi. Aceștia, într-adevăr, se absorb rapid în firul de păr și îl reconstruiesc, așa cum produsul promite să facă. Părul meu nu mai este casant, uscat și electrizat. Sincer, este un super produs, de care nu mă pot despărți.

Cei de la Joico au relansat pe piață gama K-Pak în haine noi, iar azi veți găsi reconstructorul lichid sub următoarea formă:

Sper că review-ul este util celor care se confruntă cu un păr similar cu al meu.

Până data viitoare,
Rămâneți Mereu Frumoase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu